1+1=3! Dat verdient een vervolg

,
Merkwaardige Klantbeleving

Soms kunnen we elkaar wel achter het behang plakken, Mireille en ik.  
Dan zeg ik iets en zie ik al aan de blik van Mireille dat ze er anders tegenaan kijkt. Andersom gebeurt dit ook. In een training houden we ons meestal in. Maar soms kunnen we het toch niet laten om ons eigen standpunt in te brengen. Niks menselijks is ons vreemd 😉

We kijken vanuit een ander perspectief
Mireille’s perspectief is: “Wat denkt, doet en voelt jouw klant? Waar zit de échte pijn of het verlangen? En hoe sluit je hierop aan?”.
Mijn perspectief is: “Wie ben je écht? Waarmee maak je het verschil? En hoe maak je dat zichtbaar?”

Het bekende ‘de kip en het ei’ verhaal.

We krijgen van deelnemers in onze training wel eens de feedback dat twee standpunten verwarrend zijn. Maar vaker zeggen deelnemers dat het helpt om de zaak zelf ook van 2 kanten te bekijken met inzicht en groei tot gevolg.

Over 1 ding zijn Mireille en ik het wél eens 😉
We hebben de afgelopen jaren ontzettend veel van elkaar geleerd. We drijven elkaar naar uiterste scherpte wat zorgt voor een belangrijke verdieping. Wat spontaan begon met een online training in corona-tijd, heeft geresulteerd in een prachtige samenwerking.

Inmiddels zijn we zo op elkaar ingespeeld dat als ik een voorzet doe, Mireille het afmaakt en omgekeerd. Samen bereiken we grotere resultaten bij onze klanten. En dat resultaat staat voor ons altijd voorop. We krijgen nu zelfs letterlijk terug: “1+1=3 met jullie”

Een logisch vervolg
We worden steeds vaker gevraagd door MKB ondernemers met een missie, om te helpen met branding en het aantrekken van klanten. Of het nu om Nederlandse kwaliteitswijn gaat, de film ‘De Wilde Noordzee’ of dé specialist in tegelvloeren…

We genieten ervan om bedrijven met een authentiek, eerlijk en duurzaam verhaal te helpen groeien. Met fantastische resultaten tot gevolg! Dat verdient een naam en een gezamenlijk platform, zodat we vindbaar zijn: merkwaardigeklantbeleving.nl

Met Merkwaardige Klantbeleving helpen we ondernemers op 2 manieren:

  • “Klantbeleving in je website”; Een online training waarmee we ondernemers helpen om van hun websitebezoekers klanten te maken.
  • Merkwaardige klantbeleving”; Strategiesessies waarmee we MKB ondernemers helpen hun eigen verhaal te vertalen naar een impact volle boodschap en gerichte acties om makkelijk méér klanten aan te trekken.

We trappen dit jaar af met ‘Klantbeleving in je website’

Wil je als ondernemer meer uit je website halen? Schrijf je dan in voor onze gratis training op vrijdag 3 februari  of woensdag 8 februari van 9.30-11.30 uur.
Meer info en inschrijven voor de training ›

Ben jij die ambitieuze MKB ondernemer met een missie en wil je dé partij worden van Nederland? Mail ons. Dan plannen we een geheel vrijblijvend, verkennend gesprek in.

Op je zichtbaarheid!
Handtekening Miranda Kruse - Branding strategie en ontwerp

PS: Natuurlijk kun je ook nog steeds 1 op 1 met me in gesprek voor een BrandToSucces-traject, een huisstijl en of website. Afspraak inplannen ›

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *