“Moet je zelf niet beter zichtbaar worden?”

jan 23, 2018

Tijdens de voorbereiding voor de challenge Zichtbaar onder de Aandacht kreeg ik een hele bijzondere vraag. Ik heb er een filmpje over gemaakt.

 

Challenge Zichtbaar onder de Aandacht ›

 

Heb je een voorkeur voor lezen? Ik heb het verhaal hieronder voor je uitgeschreven.

Op 29 januari a.s. start ik een nieuwe challenge. De Challenge Zichtbaar onder de Aandacht. Waarmee jij de zichtbaarheid van je bedrijf kunt verbeteren. Een mooie start voor het nieuwe jaar. Tijdens de voorbereiding was ik met een collega aan het sparren over de promotie van de challenge. En ze stelde me de volgende vraag.

Moet je zelf niet nog beter zichtbaar worden?

Op het eerste moment sloeg die vraag in als een bom! ik schrok ervan. Waar kwam dit vandaan? Ik ben toch zichtbaar. Ik heb een bloeiend bedrijf. Ik heb een groot netwerk, heel veel warme contacten. En als ik iets op sociale media doe, krijg ik vaak reacties. Hoe meer aandacht ik geef aan de zichtbaarheid van mijn bedrijf, hoe meer aandacht ik krijg. En dat levert elke keer opnieuw nieuwe klanten en opdrachten op.

Dus ik vroeg: vanwaar die vraag?

Toen ik begereep dat ze me vergeleek met goeroes die vaak 1000-den volgers hebben op sociale media werd het me iets duidelijker. Maar er begon bij mij toch wel wat weerstand op te borrelen 🙂 Want ik wil helemaal niet vergeleken worden met anderen. Ik heb jarenlang naar anderen gekeken. Ik heb dingen uitgeprobeerd, omdat anderen er succes mee hadden. Vaak met tegenvallend resultaat.

De grootste les die ik daaruit heb geleerd is het juist NIET te doen zoals anderen.

Jij gaat in mijn ZODA-challenge dus ook niet leren hoe je zo snel mogelijk zoveel mogelijk volgers krijgt.
Je gaat ook niet leren hoe je een bericht maakt dat door iedereen wordt geliked en gedeeld.
En ik ga je zeker niet leren hoe je zo snel mogelijk je omzet verdubbeld.

In de challenge ga ik je leren hoe je op je eigen manier zichtbaar kunt worden. Alleen dan kun je de aandacht trekken op een manier die bij jou en bij je bedrijf past. Daarmee kun je je onderscheiden van anderen. En dat is veel effectiever.

Je valt juist op als je NIET doet wat anderen doen! En je valt op als je regelmatig voorbijkomt op een manier waarin anderen jou herkennen. Alleen dan word je zichtbaar en trek je aandacht van mensen die jou interessant vinden en die bij jou passen. En dat levert uiteindelijk klanten op.

Daar heb je geen 1000-den volgers voor nodig.

In de challenge neem ik je stap voor stap mee op weg om op je eigen manier zichtbaar te worden. Op een manier die bij jou past en waar je blij van wordt.  Zodat het je bijna geen moeite kost. En misschien is dat nog wel het allerbelangrijkste. Want wil jij werken aan een gezond bedrijf. Aan continuïteit binnen je bedrijf. Dan zul je moeten werken aan continue zichtbaarheid.

Doe je vanaf 29 januari 10 dagen lang mee om de zichtbaarheid van jouw bedrijf te verbeteren?

Schrijf je in ›

Graag tot de 29ste!

Op je zichtbaarheid! 

handtekening

Wil jij op de hoogte blijven van alle kennis, inzicht en inspiratie om te bouwen aan een aantrekkelijk merk voor je bedrijf. Meld je dan aan voor de E-zine IkzieIkzie… Ik stuur je dan elke maand een update. Je naam en e-mailadres worden alleen gebruikt om je de e-zine te sturen.

Ja, ik wil de IkzieIkzie-mail ontvangen

Denk je dat andere mensen uit je netwerk dit artikel ook interessant vinden deel het dan gerust. Je kunt gebruik maken van onderstaande buttons.

No comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *