Huisstijltraject

Maak het verschil op jouw manier, in je eigen stijl
met het BrandToSucces Huisstijltraject

Laat aan de buitenkant zien wie je aan de binnenkant bent!

KLANTEN KUNNEN KIEZEN TUSSEN JOUW EN HEEL VEEL ANDERE BEDRIJVEN OF PROFESSIONALS!

Je bent niet de enige in jouw branche. Hoe zorg jij ervoor, dat klanten jouw bedrijf kiezen?
Je hebt een hekel aan verkopen, iemand iets aansmeren. Je wilt je niet opdringen. Je wilt graag een goede indruk maken. Maar wel op een manier die bij je past, die bij jouw bedrijf past. Hoe pak je dat aan?

Met je huisstijl laat je zien wie je bent!

BrandToSucces HuisstijltrajectIk help jou om aan de buitenkant te laten zien wie je aan de binnenkant bent. Dit doen we samen. Ik heb jouw input nodig om een huisstijl te ontwikkelen die laat zien wie je bent en waar je voor staat. We beginnen bij de basis. Het fundament van jouw bedrijf! We gaan op zoek naar het unieke van jouw bedrijf, wie je ideale klant is en welke beleving daarbij past. Met die input ontwikkel ik op maat een huisstijl, een unieke eigen stijl voor jouw bedrijf.

Het BrandToSucces Huisstijltraject is ideaal voor jou als je

  • een bedrijf begint of als zelfstandig ondernemer aan de slag gaat en direct een goede indruk wilt maken.
  • huisstijl niet langer past bij jouw bedrijf
  • een andere koers gaat varen met je bedrijf
  • verkeerde klanten trekt omdat het niet duidelijk is wat je doet.
  • huidige stijl geen indruk maakt op anderen.
  • klanten misloopt omdat je bedrijfsstijl niet aanspreekt.
  • enkel een logo hebt maar geen herkenbare taal, vorm en kleur waarmee je zichtbaar wordt in communicatie en promotie.

Schieten met hagel!
Zonder huisstijl moet je elke keer weer het wiel uitvinden. Met elke actie moet je opnieuw bedenken in welke taal je mensen aanspreekt. Hoe jij je onderscheid en verbinding kunt maken tussen je werk en die ideale klant van jou. Dat is verwarrend en kost heel veel tijd. Onduidelijkheid zorgt ervoor dat klanten voor een collega kiezen die wel herkenbaar is.
Een huisstijl geeft duidelijkheid, straalt vertrouwen uit en bespaart tijd.

Opvallen tussen je collega ondernemers!

Ik heb jarenlang gebikkeld om opdrachten binnen te halen. Ik was één van de vele grafisch ontwerpers die een ‘logootje’ kunnen ontwerpen. Ik had een logo, maar geen basis. Geen stijl die bij me paste. Ik wist niet hoe ik mij kon onderscheiden. Ik ben op zoek gegaan naar mijn meerwaarde: dat wat mij uniek maakt. Wie ik aan de binnenkant ben en hoe ik dat aan de buitenkant kan laten zien in vorm, kleur, beeld en taal. Mensen begrijpen steeds beter wat ik doe en waarom ze bij mij moeten zijn. Ik wordt herkend als zichtbaarheids specialist en branding expert, hoe ‘cool’ is dat?

In het BrandToSucces Huisstijltraject werken we samen aan een stevige basis en een unieke eigen identiteit.

 Karin VerhoogIk ben blij met het resultaat. Een flinke transformatie was echt hard nodig, maar een stuk lastiger dan verwacht. Ik had niet gedacht, dat het me zoveel moeite zou kosten om ‘het’ te zien. Maar nu mijn nieuwe huisstijl er ligt heb ik er echt een heel goed gevoel bij. Het resultaat is volwassener, chiquer en het past heel goed bij wat ik wil uitstralen. Dus dankjewel voor je geduld, het meedenken en het niet afwijken van je gevoel. Dat is precies de reden waarom ik voor jou heb gekozen!
Karin Verhoog Karin Verhoog Fotografie

Wat we gaan doen in het BrandToSucces Huisstijltraject

  1. In één dagdeel brengen we samen het fundament van jouw bedrijf in kaart. Wat doe je? Waarom? Wat zijn je kernwaarden? Welk publiek wil je bereiken? Welke boodschap draag je uit? Welke beleving past daarbij?
  2. Ik zoek naar een passende beleving voor jouw bedrijf. Ik kijk daarbij naar kleuren, vormen en beeldmateriaal.
  3. Ik ontwikkel minimaal 2 unieke huisstijlvoorstellen voor je: logo (beeldmerk, woordmerk of combinatie), slogan, visitekaartje en briefpapier.
  4. Tijdens de presentatie neem ik je mee in het onderzoek en presenteer ik je de unieke huisstijl voorstellen. We bespreken de voor- en nadelen van de voorstellen en op basis daarvan beslis jij hoe je huisstijl er uit komt te zien.
  5. De huisstijl wordt uitgewerkt in:
    • Huisstijldocument
    • Logo
    • Visitekaartje
    • Briefpapier
    • E-mailhandtekening

Je investering voor het BrandToSucces Huisstijltraject is € 1.750,–.
Dit is inclusief 2 correctierondes.

Sta jij te popelen om samen met mij te werken aan de perfect passende huisstijl van jouw bedrijf?

Wil je een buitenkant waarmee je duidelijk zichtbaar bent zoals je bent? Een huisstijl die anderen herkennen en waarderen? Click hier om je aan te melden! We maken dan een belafspraak voor een kennismakingsgesprek. Dat is een vrijblijvend gesprek waarin je al je vragen kunt stellen. Daarna besluit je of je samen met mij aan jouw unieke huisstijl gaat werken.

Aanmelden

Voorbeelden van afgeronde huisstijltrajecten

Huisstijl Hilde laat je zien!

Huisstijl Expertisecentrum Bijzonder Ondernemen

Huisstijl Carin Roelands

Huisstijl Ace Letselschade advocaten

Hilde SchoonebeekVoordat ik aan het huisstijltraject begon, moest ik een belangrijke beslissing nemen. Ik verander niets aan mijn website, laat mijn eigen bedrijf voor wat het is en zie wel welke clowns-opdrachten er binnen komen. Of ik investeer in een nieuwe website. laat de wereld zien wat ik graag wil doen en ontdek een nieuwe manier van ondernemen die bij mij past. Ik besloot mee te doen aan de Branding Battle. Tijdens deze battle kreeg ik antwoord op mijn vraag en besloot met Miranda te werken aan een nieuwe uitstraling. De betrokken en informele samenwerking leverde mooie gesprekken op, een nieuwe naam met bijpassend logo en een website. De huisstijl klopt met wie ik ben en wat ik doe. Ik vond het wel spannend om het traject in te gaan. Zou Miranda me goed aanvoelen? Komt er iets uit waar ik tevreden over ben? Maar ik was echt super verrast over de naam en het logo. Boven verwachting!
Hilde Schoonbeek Hilde laat je zien!

Het BrandToSucces Huisstijltraject maakt de weg vrij voor meer klanten!

  • Meer klanten, omdat je onderscheidend bent met je unieke eigen uitstraling. Je valt op tussen je collega’s.
  • Meer klanten, omdat je duidelijk bent. Mensen snappen waarom ze bij jouw bedrijf moeten zijn.
  • Meer klanten, omdat je consistent bent en daardoor steeds beter wordt herkend.
  • Meer klanten, omdat je een professionele indruk maakt. Dat geeft vertrouwen.

Miranda Kruse

Ik kijk er naar uit om samen met jou aan de slag te gaan!

Plan een belafspraak in om kennis te maken! 

Aanmelden